• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
Jak efektivně provádět běžný úklid kanceláří 
29. června 2023
Martin Smolař: Když se daří klientovi, daří se i nám.
27. července 2023

5 důvodů, proč outsourcovat úklid firem

V dnešním příspěvku se podíváme na výhody outsourcingu úklidových služeb. Uvedeme 5 hlavních důvodů, proč je právě externí firma často tou lepší a paradoxně i nákladově výhodnější variantou. O tom, proč nepodceňovat úklid, a o způsobech, jak efektivně provádět úklid kanceláře, jsme se rozepsali v minulých příspěvcích.

1. Snížení nákladů a optimalizace rozpočtu

Říkáte si, jak je možné, že outsourcování úklidu může být pro firmu ekonomicky výhodnější než úklid svépomocí? Externí úklidové společnosti obvykle nabízejí flexibilní úklidové plány a cenové balíčky. Firma získá možnost platit pouze za služby, které skutečně potřebuje a využije. 

Nemusíte se starat o náklady spojené s náborovým procesem, vyplácením mezd, nemusíte řešit řízení a školení vlastních zaměstnanců, nákup čisticích prostředků a speciálního vybavení. Využitím úklidové firmy tak můžete snížit své provozní náklady a lépe plánovat rozpočet.

2. Know-how profesionální úklidové služby 

Klíčovým přínosem je zkušenost při organizaci a plánování úklidu. Vytváření a dodržování rozvrhů úklidu, správa zásob čisticích prostředků a vybavení a také koordinace týmu úklidových pracovníků.

Hodnota profesionální úklidové služby spočívá rovněž ve zkušenostech s různými typy prostor, jako jsou kanceláře, hotely, nemocnice, obchody, školy, průmyslové zóny a další. 

Nezbytné jsou technologické znalosti při používání vhodných čisticích prostředků a vybavení pro různé materiály, jako jsou dřevo, kámen, sklo, koberce atd. V průmyslových provozech jde o povědomí o správném nakládání s chemickými látkami i správném označování a skladování čisticích prostředků. Důležité je také proškolení pracovníků v oblasti ochrany před potenciálními nebezpečími.

Profesionálové zvládají i specializované úklidové postupy, jako je čištění koberců, pohovek, úklid po stavebních pracích nebo ošetření podlah. Při těchto postupech se často neobejdete bez speciálního a někdy i velmi drahého vybavení, na jehož používání musejí být zaměstnanci proškoleni.

3. Odlehčení firemní administrativě

Outsourcování úklidových služeb umožňuje firmám soustředit se na své hlavní aktivity a snížit zátěž spojenou s řízením interního úklidového týmu. Firma nemusí řešit nábor zaměstnanců, jejich školení, vedení účetnictví ani zajištění záložního personálu v případě nemoci nebo dovolené. Zajištění úklidu je časově náročná činnost. Úklidovka se postará o veškeré práce tak, abyste nemuseli zatěžovat svůj vlastní tým, nakupovat čisticí a hygienické prostředky ani pořizovat speciální úklidovou techniku.

4. Flexibilita a úklidový plán na míru

Externí společnosti nabízejí flexibilní úklidové plány, kdy přizpůsobí rozsah a frekvenci úklidových služeb potřebám vaší firmy. Například v období zvýšeného provozu můžete požádat o častější úklid, nebo naopak snížit frekvenci v době nižšího vytížení. Úklidová firma může snadno zvýšit svou kapacitu, aby vyhověla požadavkům svého klienta. Odpadají komplikace spojené se složitou organizací vlastních kapacit.

5. Širší nabídka služeb

Externí úklidové agentury často nabízejí širší rozsah služeb, než jsou schopny obsáhnout interní týmy. Můžete si vybrat z různých úklidových programů – od běžného úklidu přes hloubkové čištění, profesionální čištění sedaček, koberců a jiného kancelářského vybavení, mytí oken a čištění žaluzií, úklid po rekonstrukci či akcích až po čištění strojů. 

Výhody už znáte. Návod, jak správně postupovat při výběru úklidové firmy, najdete zde.

Centrála společnosti AZfacility

AZfacility je úklidová společnost specializovaná na střední a větší firemní zákazníky. Už 19 let poskytuje v segmentu B2B jednorázový nebo pravidelný úklid, údržbu podlahových ploch, strojové čištění koberců, ale také mytí fasád a oken nebo čištění strojů a zařízení. K úklidu využívá nejmodernější strojové vybavení a průmyslové čisticí prostředky vhodné pro kanceláře i výrobní haly.

Zatočte s nepořádkem a vyberte si služby profesionála. Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku, nebo si přečtěte více o našich službách.

Share

Další články

15. května 2025

Profesionální úklid reprezentativních prostor, recepcí a zasedacích místností


Přečíst celé
18. dubna 2025

Správná údržba IT kanceláře: Proč na elektroniku nestačí běžný úklid


Přečíst celé
31. března 2025

Jak ekologický úklid přispívá k udržitelné firemní strategii?


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu