Facility management od a do z

O naší společnosti

Zakládáme si na osobním přístupu a snažíme se vám být hlavním partnerem v oblasti facility managementu již více než 15 let. Pracujeme flexibilně, efektivně i lidsky a snažíme
se vždy nalézt řešení vhodné pro obě strany. 

Zajišťujeme servis pro komerční objekty, průmyslové podniky a kancelářská centra. Široké portfolio služeb zabezpečujeme komplexně s využitím svých vlastních zdrojů jak personálních, tak technických. Organizační struktura firmy je postavena na efektivním vedení jednotlivých poboček, které jsou na sobě provozně nezávislé.

Pojďme spolupracovat

Profesionalita
Vždy vymyslíme efektivní a kvalitní řešení. Naše služby jsou technicky a profesně na špičkové úrovni. 
Spolehlivost
Jsme tu pro vás neustále. Dohlížíme na prováděné služby a máme vše plně pod kontrolou. Stane-li se neočekávaná událost, umíme efektivně zasáhnout a vyjít vám vstříc. 
Slušnost
Ctíme osobní přístup spojený s osobní komunikací. Dodržujeme respekt mezi kolegy, napříč firmou, a především vůči klientům. Jednáme na rovinu, rovně a transparentně.
Další hodnota

Naším cílem je být českou jedničkou v poskytování služeb facility managementu. Své místo na trhu budujeme více než 15 let a cesta vzhůru nás velmi těší. Díky skvělému týmu a nadstandardním vztahům
se svými klienty neztrácíme motivaci být stále lepší.

Jednatel

Martin Smolař

..
01
Poptávka od klienta

Poptávka od klienta

02
Analýza a audit

Poptávaných služeb

03
Cenová nabídka

Včetně specifikací

04
Uzavření smlouvy

Po schválení klientem

05
Mobilizační fáze

Začátek výkonu služeb

naše postupy

Jak postupujeme při práci

Po obdržení poptávky si se zákazníkem sjednáme schůzku.
Na vhodném řešení nám záleží, proto se náš obchodní zástupce jede osobně na objekt podívat.

Provedeme analýzu a audit poptávaných služeb. Poté zasíláme cenovou nabídku včetně specifikací jednotlivých služeb.

Po schválení ze strany zákazníka se připraví a podepíše smlouva.

Následně  startuje výkon našich služeb.

Zadat poptávku

Důvody proč POmáháme

Pomáháme

Ke společenské odpovědnosti (CSR = Corporate Social Responibility) přistupujeme jako
k přirozené součásti každodenního života firmy a jejich zaměstnanců. V rámci konceptu CSR se chováme odpovědně nejen v oblasti obchodních rozhodnutí a strategie, ale také
v oblasti životního prostředí a sociálního dopadu fungování firmy.

V naší historii jsme podpořili projekty občanského sdružení Cesta za snem, dále pak naše finanční dary zamířily do charitativní sbírky Pomozte dětem. Mezi další obdarované patří Lékaři bez hranic, a protože sídlo naší firmy leží na úpatí Jizerských hor, míří naše finanční podpora i Jizerské, o.p.s. na její činnost.

Jsme rodina AZ Facility

Sloučení společnosti

Historie naší společnosti je za více než 15 let poměrně košatá. Můžete si nás pamatovat pod značkou AZclean nebo AZservices.

Od roku 2019 fungujeme pod jedním brandem – AZfacility.
Služby a jejich šíře zůstávají, značka je již jen jedna.

AZ Facility Logo
AZ Facility Logo
AZ Facility Logo

Spolupracujeme
s významnými hráči
na trhu.

Microsoft Benteler Adient tos_varnsdorf Svijany Kiswire RWS_Moravia Louda_auto Yankee_Candle Trelleborg Delmart Invelt DEK Toyota Siko

Historie společnosti

2020
Rosteme a připravujeme stavbu nové centrály společnosti.

Od založení společností se nám daří kontinuálně růst. Připravujeme stavbu nové centrály.

2019
Na trhu vystupujeme jednotně pod značkou AZfacility.

Na trhu vystupujeme jednotně pod brandem AZfacility. Zaměstnáváme přes 950 zaměstnanců ve skupině.

2018
Rozvoj divize Facility Managementu a zejména technické údržby. Zakládáme holding AZ Group Holding s.r.o.

Rozvoj divize Facility Managementu a zejména technické údržby, rozšiřujeme služby v tomto segmentu. Již se nespecializujeme jen na výkon jednotlivých služeb v rámci Facility Managementu, ale zajišťujeme také správu objektů komplexně jako celek. Vzhledem k velikosti skupiny zakládáme holding AZ Group Holding s.r.o. a začleňujeme jednotlivé společnosti do této skupiny.

2017
Máme pokrytí téměř po celé ČR, ve službách zaměstnáváme již přes 850 zaměstnanců.

Vzhledem k rozšíření klientské sítě v Ústeckém kraji o založení pobočky Ústí nad Labem, máme pokrytí téměř po celé ČR, ve službách zaměstnáváme již přes 850 zaměstnanců.

2016
Slavíme 10 let od založení. Získáváme významné zákazníky Microsoft a Benteler Automotive.

2015

Zakládáme společnost AZfacility s.r.o.

Zakládáme společnost AZfacility s.r.o. – komplexní správa objektů a začlenění do skupiny společností, vzniká vlastní dohledové centrum PCO (pult centrální ochrany).

2014
Stěhujeme centrálu do nových kanceláří.

Rebranding log AZclean, AZservices, AZfacility, firemních materiálů, polepů fleetu atd. Stěhujeme centrálu do nových a větších kanceláří a připravujeme se na založení společnosti AZfacility s.r.o.

2013
Nárůst dalších významných zákazníků.

 

2012
Získáváme významného zákazníka Adient a dosahujeme mezinárodní certifikace ISO 14001 a OHSAS 18001.
2011
Zaměstnáváme již přes 200 zaměstnanců.

 

2010
Zakládáme společnost AZservices CZ s.r.o.

Zakládáme společnost AZservices CZ s.r.o., přesouváme veškeré security služby do této společnosti a rozšiřujeme na komplexní bezpečnostní služby, zakládáme pobočku Brno a rozšiřujeme působnost i na Moravu.

 

2009
Získáváme mezinárodní certifikaci ISO 9001:2001.

 

2008

Zakládáme pobočku Hradec Králové.

Upevňujeme svou pozici ve středních Čechách, zakládáme pobočku Hradec Králové a nově působíme ve Východočeském kraji. Rozšiřujeme služby o ostrahu objektů (ještě pod názvem AZclean).

2007
Zakládáme pobočku Praha.

V lednu tohoto roku zakládáme pobočku Praha a rozšiřujeme působnost na Středočeský kraj a Prahu.

2006
Transformace na společnost AZclean s.r.o.

Nárůst zakázek nám umožňuje transformaci na společnost AZclean s.r.o. a rozšíření úklidových služeb na komplexní portfolio.

2005
Certifikace ČSN, členství v České společnosti pro jakost.

 

2004
Začínáme fungovat jako fyzická osoba

Začínáme fungovat jako fyzická osoba se sídlem v Liberci a působností v Severních Čechách, máme prvního zaměstnance.

 

×