• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
5 nejčastějších chyb při úklidu kanceláří a jak jim předejít
12. června 2023
Jak efektivně provádět běžný úklid kanceláří 
29. června 2023

Rozlučte se s prachem a viry, aneb nejúčinnější úklid pro firmy

Poctivý úklid firmy a udržování čistoty vám může dlouhodobě šetřit peníze. Nedostatečně hygienické podmínky jsou přímou cestou k rychlejšímu šíření nemocí. Výpadek kvalitních lidí ve vašem týmu, byť krátkodobý, může mít zásadní dopad na výkon společnosti i na fluktuaci zaměstnanců.

Úklid firmy vs. zdravotní prevence 

Nemocný kolega zpravidla nakazí 50 % blízkého týmu v pouhých 4 hodinách, a to hlavně skrze kontaminaci povrchů. Věděli jste, že běžný kancelářský stůl má na svém povrchu 400krát více bakterií než záchodové prkénko? Podle statistik uklízí svůj pracovní prostor pouze 20 % zaměstnanců. 

Ilustrační obrázek - úklid kanceláří

Jak udržovat čistý pracovní prostor?

Zásadním problémem je prach na pracovišti. Silně ovlivňuje kvalitu ovzduší, způsobuje zhoršení koncentrace a snížení pracovního výkonu. Dlouhodobé vystavení prašnému prostředí může vést k alergiím, astmatu a nebo respiračním i dermatologickým potížím.

Základem prevence je průběžný úklid. Jeho součástí je pravidelné zametání a vysávání, vytírání podlah a povrchů, dezinfekce společných prostor a v podstatě i používaných přístrojů (například rychlovarné konvice nebo mikrovlnky). Při aplikaci dezinfekce je důležité nechat prostředek působit dostatečně dlouho. Zpravidla alespoň 60 sekund, aby chemické látky splnily svůj účel.

Pomoci vám může úklidová firma

Ušetřete si starosti a nepříjemná překvapení. Proč třeba není jednací místnost připravena na jednání? Proč není doplněný toaletní papír a ručníky? Proč je na podlaze nepořádek? Řešením může být profesionální úklidová společnost s kvalitní úklidovou technikou a postupy. 

Základem dokonalého pořádku je organizace úklidových prací, plán úklidu. Úklidové agentury už mají zkušenosti a vědí, jak plánovat uklízení pro větší podniky s rozsáhlejšími prostorami. Současně mohou vyřešit i specifické požadavky, například přizpůsobit časy úklidu mezi směnami. 

Profesionální úklidové společnosti mají k dispozici vyškolený personál, specializované vybavení, moderní úklidovou techniku a profesionální čisticí prostředky. Právě volba čisticích prostředků je velmi důležitá. Jejich správný výběr zaručuje vysokou kvalitu a efektivitu úklidu. Zásadní změny na svém pracovišti zaznamenáte už po prvním úklidu. 

Ilustrační obrázek - profesionální úklid kancelářských prostor

Špičkové technologie úklidu

AZfacility je úklidová společnost specializovaná na střední a větší firemní zákazníky. Už 19 let poskytuje v segmentu B2B jednorázový nebo pravidelný úklid, údržbu podlahových ploch, strojové čištění koberců, ale také mytí fasád a oken nebo čištění strojů a zařízení. K úklidu využívá nejmodernější strojové vybavení a průmyslové čisticí prostředky vhodné pro kanceláře i výrobní haly.

Zatočte s nepořádkem a vyberte si služby profesionála. Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku, nebo si přečtěte více o našich službách.

 

Share

Další články

26. června 2025

Psychologie bezpečnosti v praxi: Jak chránit váš objekt chytře a levně


Přečíst celé
10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu