• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
Jaká jsou specifika úklidu velkých prostor aneb AZfacility jako odborník na čistotu
15. července 2024
Kolaudační úklid: Velké finále každé stavby
9. srpna 2024

PCO: Chytré systémy můžete využít doma, v práci i obchodě

Pult centrální ochrany neboli PCO nabízí moderní přístup k bezpečnosti a ochraně majetku. Jeho využití se netýká pouze velkých firem. Napojení na PCO je totiž vhodným řešením pro zvýšení bezpečnosti i ve státní správě nebo maloobchodu.
Pult centrální ochrany objektů coby centralizované pracoviště umožňuje monitorovat situaci a reagovat na bezpečnostní události v reálném čase a z jednoho místa. PCO integruje různé bezpečnostní systémy, jako jsou kamery, detektory pohybu, přístupové kontroly, poplachové systémy a další zařízení do jednoho uceleného systému.

PCO pomůže ochránit obchod i luxusní bydlení

Bezpečnost se stává stále důležitějším tématem nejen pro různé organizace a podniky. Vzhledem k tomu, že při bezpečnostním zásahu se počítá každá minuta, představuje elektronické zařízení napojené na PCO nezpochybnitelnou výhodu. Nabízí efektivní a komplexní řešení pro sledování, řízení a reakci na bezpečnostní události. Tato moderní technologie už není doménou korporátních společností. Vzdálený monitoring objektů totiž nabízí spoustu výhod i pro další sektory. Kde všude se dá využít?

Bezpečnostní agentury

Specializované bezpečnostní firmy často využívají PCO ke sledování bezpečnostních kamer, detektorů pohybu, požárních senzorů a dalších zařízení ve prospěch svých klientů. Operátoři PCO mohou reagovat na vzniklé situace a bezpečnostní události v reálném čase a podniknout vhodné kroky.

Domácnosti

Pokud investujete do prvotřídního bydlení, chcete mít jistotu, že vás v něm nebude nikdo a nic obtěžovat. Soukromí a bezpečnost jsou cennými hodnotami, na které sázejí i developeři při budování moderních bytových komplexů či luxusních vil. V domácnostech se dá PCO využívat k monitorování a ochraně majetku. Zahrnuje chytré systémy, jako jsou detektory kouře, pohybu či zabezpečení oken.

Malé firmy i korporátní společnosti

Menší i větší podniky mohou využívat PCO ke sledování vstupů a výstupů z budov, a to nejen zaměstnanců, ale i všech návštěvníků. Díky monitorování bezpečnostních kamer z jednoho místa získají lepší přehled o veškerém pohybu a zároveň mohou využít chytré systémy k řízení přístupu zaměstnanců do různých částí budovy. Pro velké společnosti s rozsáhlými provozovnami a objekty tak může být PCO klíčovým prvkem jejich bezpečnostní infrastruktury. Pro správce nemovitostí a realitní firmy může být PCO zase cenným nástrojem pro sledování a ochranu jejich portfolia.

Města a veřejné instituce

Města a instituce mohou využívat PCO k monitorování veřejných prostor, jako jsou ulice, parky nebo veřejné budovy, a to s cílem zvýšit bezpečnost občanů.

Průmyslová zařízení

Velké průmyslové podniky mohou využívat PCO k monitorování bezpečnosti na pracovišti, sledování provozních procesů a prevenci krádeží. To se týká i maloobchodních řetězců a obchodních center. V prostředí s vysokým pohybem osob je totiž bezpečnost klíčovým faktorem.

Stále váháte? PCO vám nabídne komplexní řešení, ušetří čas a ve výsledku i finance. Jeho využití může zahrnovat monitorování prostřednictvím kamer, detekci pohybu, detekci kouře, řízení přístupu a dalších funkcí zabezpečení. V případě vzniku nebezpečné situace automaticky vyvolá poplach nebo informuje příslušné orgány. Vy i váš majetek tak budete v bezpečí 24/7.

Share

Další články

26. června 2025

Psychologie bezpečnosti v praxi: Jak chránit váš objekt chytře a levně


Přečíst celé
10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu