• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
BIM: Software pro efektivnější správu budov
28. května 2024
Facility management a jeho trendy v roce 2024
19. června 2024

Výhody PCO: Díky napojení na chytré systémy můžete zachránit životy

Bezpečnost zaměstnanců, zákazníků i vlastního majetku má ve firmě nejvyšší prioritu. Jedním ze způsobů, jak si zajistit účinná bezpečnostní opatření, je pult centralizované ochrany (PCO). Díky napojení na PCO získáte centralizovanou správu tísňového volání a služeb, která monitoruje, reaguje a koordinuje mimořádné události a incidenty související s bezpečností, reaguje na ně a koordinuje tuto reakci. Následující výhody PCO přesvědčí i vás.

PCO umožňuje rychlou reakci a pomoc

Jednou z nejdůležitějších výhod připojení k PCO je záruka rychlé reakce. Díky nepřetržité službě a centralizovanému monitorování a řízení může personál okamžitě reagovat na bezpečnostní alarmy a jiné incidenty v reálném čase. PCO poskytuje bezpečnostním pracovníkům ve sledovacím středisku všechny potřebné informace a nástroje k tomu, aby mohli okamžitě zahájit nezbytné akce. 

Rychlá reakce je důležitá zejména v případě kritických událostí nebo lékařských pohotovostí, kdy může zachránit životy. Tím, že dispečink přímo upozorní příslušné záchranné služby, poskytuje účinnou a rychlou podporu.

PCO šetří nejen čas, ale i peníze

PCO umožňuje centralizovanou správu a kontrolu nad různými bezpečnostními systémy. Uživatelé mohou monitorovat a řídit bezpečnostní kamery, poplachové systémy, detektory pohybu a další zařízení z jednoho místa. Při poplachu jsou informovány příslušné orgány, které incident prošetří a v případě potřeby zasáhnou. Toto nepřetržité monitorování chrání společnost před možnými riziky a minimalizuje ztráty.

Pracovníci dispečinku zároveň mohou být speciálně vyškolení, aby dokázali vhodně reagovat na různé nouzové situace. Mohou volajícím poskytnout instrukce a první pomoc, nebo upozornit potřebné záchranné služby. Taková profesionální podpora poskytuje zaměstnancům i zákazníkům pocit bezpečí a zvyšuje důvěru.

Soudní spor? PCO vás může zachránit

Řídicí středisko zaznamenává všechna příchozí tísňová volání, poplachy a akce. Tato podrobná dokumentace je neocenitelná při analýze událostí, zlepšování bezpečnostních opatření a zajišťování souladu s předpisy. Kromě toho tyto zaznamenané informace oceníte hlavně v případě právních sporů, obvinění nebo pojistných událostí.

 

Share

Další články

10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé
15. května 2025

Profesionální úklid reprezentativních prostor, recepcí a zasedacích místností


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu