• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
Fyzická ostraha & kamerový systém: Neprůstřelné bezpečnostní řešení
27. září 2024
Jak zajistit ostrahu areálu bez kamer? Pomocí senzorů, lidí i plotu
25. října 2024

Tipy pro čistou kancelář: Zvyšte produktivitu svých zaměstnanců 

Čistota pracovních prostor a kanceláří má přímý dopad na produktivitu vašich pracovníků. Nepořádek nebo špína na pracovišti vytvářejí stresující prostředí, které snižuje soustředění a efektivitu. Uspořádaná a čistá kancelář naopak snižuje stres a zvyšuje motivaci. To potvrzuje i studie společnosti Staples Corporation, podle níž se v čistém pracovním prostředí 94 % pracovníků cítí produktivněji a 77 % z nich odvádí kvalitnější práci. Čistota ovlivňuje také zdraví vašeho týmu. Čistá kancelář minimalizuje šíření choroboplodných zárodků, což vede k tomu, že zaměstnanci jsou méně nemocní a nepotřebují tolik dní nemocenské.

Pozor na lapače prachu

Aby vaše pracovní prostory byly v perfektním stavu, je důležité vytvořit prostředí, které se snadno udržuje v čistotě. Máme pro vás hned několik tipů. Začněme u podlahy. Protože po ní denně projdou desítky až stovky lidí, hromadí se na ní nejvíce nečistot. Pomoct si můžete výběrem vhodného materiálu. Ačkoli koberec může působit útulně a hezky, bude na čištění nejnáročnější. Zároveň zachytává nejvíc prachu a nepotěší ani osoby alergické na roztoče. Lepší volbou je tvrdé dřevo, vinyl nebo trendy beton. Tyto materiály jsou odolné a mají nízké nároky na údržbu. Pokud už si vyberete koberec, nezoufejte, profesionální úklidová společnost si s ním poradí.

Kromě koberců vám může zavařit i čalounění. Na bavlněné pohovce se snadno projeví fleky, ale také prach a další nečistoty. Oproti tomu například kožené čalounění je omyvatelné. Ať už vybíráte čalounění pohovek, křesel nebo záclony, myslete také na vhodné barvy. Bílá se udržuje špatně, ale tmavé neutrální barvy jako hnědá, šedá, černá nebo tmavě modrá budou mnohem praktičtější volbou.

 Snadnější úklid a větší bezpečnost

Podobně přísní buďte i u výběru nábytku. Zvolte raději takový, který se dá snadno přemístit a posunout. To umožní důkladnější úklid i pod policemi nebo skříněmi. Moderní designový nábytek často disponuje kolečky. Snadno přemístitelný nábytek nejenže snižuje náročnost úklidu, ale také minimalizuje riziko nehod a zranění při přestavování kanceláře. To se vám bude hodit, až budete potřebovat změnit rozvržení prostoru.

Čistota se skrývá v detailech. Rozdíl v celkovém dojmu udělá i vyleštěný stůl oproti ušmudlané desce. Ke snadné údržbě vám pomohou vlhčené ubrousky nebo pravidelné ošetření desky prostředkem na dřevo. Pravidelný úklid stolu je obzvláště důležitý, pokud si vaši zaměstnanci berou oběd na své pracovní místo. Pracovní prostředí vylepší také každodenní vynášení odpadu. 

Trendy na pracovišti

Možná vás potěší, že tyto poučky jsou v souladu s novými trendy. Od dob pandemie se kanceláře zmenšují, a podniky proto své prostory mění tak, aby byly flexibilní a lehce upravitelné podle potřeby. Mezi nové trendy patří modulární nábytek a kombinace možností sezení, jako jsou pohovky, křesla a stolky místo klasických kancelářských stolů. K produktivnímu a příjemnému prostředí přispívají otevřené půdorysy s místy pro spolupráci mezi kolegy, řešení pro snížení hluku, dostatek přirozeného světla, inovativní úložné prostory, odpočinkové zóny a rostliny. Cílem je, aby zaměstnanci měli větší motivaci pracovat z kanceláře než ze svého domova formou home office.

Profesionální úklid pro každého

Úklid pracovních prostor dá zabrat. Proto se stále více firem obrací na profesionální poskytovatele úklidových služeb. U nás v AZ facility provádíme úklid s garancí nejvyšší kvality. Umíme uklidit manažerskou kancelář i strojírenský provoz. Pošlete nám poptávku a my vám vytvoříme nabídku na míru.

Share

Další články

26. června 2025

Psychologie bezpečnosti v praxi: Jak chránit váš objekt chytře a levně


Přečíst celé
10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu