• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
6 důvodů, proč se vám ve firmě vyplatí partner, který řeší facility management komplexně
21. února 2024
Vývoj čisticích strojů: Od zametačů parket po robotické mycí stroje
9. dubna 2024

Recept na krádeže ve firmách nemusí být drahý

Když dosavadní zabezpečení nestačí

Klient z oblasti automotive se na nás obrátil s problémem, který je v tomto odvětví více než běžný. Z důvodu nedostatečného zabezpečení v jeho provozu docházelo k častým krádežím. Protože šlo o větší firmu, jejich požadavkem byl nekompromisně kvalitní systém ostrahy, který by zaručil dlouhodobě efektivní fungování. Bylo potřeba násobně zvýšit efektivitu ostrahy, ale bez násobného zvýšení nákladů.

Systém byl špatně nastavený

Při bližším pohledu na situaci v podniku jsme došli k závěru, že stěžejním problémem zde bylo nesprávně nastavené zabezpečení proti krádežím z provozu. Jinými slovy, klient se v tomto případě nepotýkal s častou frekvencí krádeží z důvodů nízké ostrahy. Problém spočíval především v nízké efektivitě stávajícího systému, který nebyl nastaven tak, aby poskytoval zabezpečení ve svém maximálním rozsahu. Cílem tedy bylo optimalizovat nastavení a fungování ostrahy, a to rychle a úsporně.

Řešení v rukou AZfacility

Zvolenou strategií bylo minimalizovat riziko odcizení zboží z objektu, k čemuž jsme v prvním kroku provedli bezpečnostní audit. Získali jsme tak přehled současných principů a konkrétní body, ve kterých ostraha potřebuje nejvíce posílit. Ke zkvalitnění ostrahy jsme navrhli několik stěžejních kroků. Jedním z nich bylo zavedení nepravidelných namátkových obchůzek. Stanovili jsme vyšší frekvenci kontroly podnětů z kamerových systémů a poplachů.
V nejrizikovějších oblastech jsme posílili monitoring a po domluvě s klientem bylo v těchto prostorách realizováno elektronické zabezpečení.
Důležitým aspektem bylo zavedení nového mechanismu pro kontrolu zaměstnanců, který dokáže efektivněji odhalit pokusy o vynášení předmětů mimo objekt.

Nedílnou součástí vylepšeného zabezpečení bylo využití a rozšíření stávající postupů. Zároveň bylo třeba vybavit provoz novým zařízením, ale jen v minimální možné míře, abychom pokryli nejnutnější požadavky bez enormního navýšení rozpočtu. Veškeré výše zmíněné kroky byly zpracovány do nové metodiky zabezpečení, se kterou byl personál podrobně seznámen.

Opatření účinně odrazuje zloděje

Uplatnění souboru nových principů přineslo zamýšlený efekt. Zavedením nového systému se podařilo postupně snížit četnost krádeží. Navíc došlo i k přistižení pracovníků při protiprávní činnosti a případ byl předán k řešení Policii ČR. Z dlouhodobého hlediska zavedená opatření působí především preventivně. Podle hodnocení klienta došlo k celkovému snížení pokusů o krádeže. Ale neméně důležitým výsledkem je i kompletní zlepšení bezpečnostní situace v dané firmě.

Bezpečnost jménem AZfacility

Specialista na střední a větší firemní zákazníky. Už více než 20 let poskytuje v segmentu B2B komplexní bezpečnostní služby od A do Z. Součástí těchto služeb je bezpečnostní audit, fyzická ostraha, pult centrální ochrany – PCO, obsluha dispečinku, pořadatelské služby, montáž elektronických systémů nebo recepční služby.

Zajistěte si ochranu a volte služby profesionála. Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku, nebo si přečtěte více o našich službách.

Share

Další články

15. května 2025

Profesionální úklid reprezentativních prostor, recepcí a zasedacích místností


Přečíst celé
18. dubna 2025

Správná údržba IT kanceláře: Proč na elektroniku nestačí běžný úklid


Přečíst celé
31. března 2025

Jak ekologický úklid přispívá k udržitelné firemní strategii?


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu