• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
Generální úklid: Čistý start do nového roku
24. ledna 2024
Recept na krádeže ve firmách nemusí být drahý
25. března 2024

6 důvodů, proč se vám ve firmě vyplatí partner, který řeší facility management komplexně

Facility management je pro organizace klíčový. Možná máte jeho jednotlivé disciplíny rozděleny mezi více dodavatelů. A možná přemýšlíte, jestli není čas na změnu. Proč je dobrý nápad spojit se s jedním spolehlivým partnerem a jaké to přinese vaší firmě benefity?

Nižší administrativní zátěž

Smlouvy, změny smluv, výkazy, fakturace. Čím více dodavatelů, tím více papírování. Přenecháním celé oblasti facility managementu specializované firmě snižujete tuto zátěž na minimum. A namísto vyřizování nekonečné administrativy se váš tým bude moci soustředit na hlavní cíle a další strategické plány.

Snadnější komunikace

Facility management zahrnuje mnoho aspektů, jako je údržba vnitřních i vnějších prostor, jejich bezpečnost, čistota a další doplňkové služby. Mít jednoho partnera, který se o vše postará, zjednodušuje komunikační procesy. Zaměstnancům, kteří mají koordinaci těchto aktivit u vás na starosti, se přechodem na systém jednoho dodavatele značně uvolní ruce. 

Pružnost

Komplexní partner ve facility managementu může lépe reagovat na změny potřeb, které vaši firmu potkají. Ať už se jedná o rozšíření prostor, změnu požadavků na údržbu či nová bezpečnostní opatření, je jediná dodavatelská firma schopná rychleji se přizpůsobit. Přidanou hodnotou je také to, že důsledky, které ze změn vyplývají pro další oblasti facility managementu, díky svojí expertíze odhalí sama. 

Ilustrační obrázek: Komplexnost služeb

Ilustrační obrázek: Komplexnost služeb

Koordinace a spolupráce

Jinak řečeno, pravá ruka ví, co dělá levá. Přechodem na jediného dodavatele eliminujete problémy spojené s komunikací více firem mezi sebou. Jedna společnost, která se stará o vše, lépe porozumí celkovému kontextu firemního provozu a zajistí, aby všechny části facility managementu fungovaly efektivně a harmonicky.

Efektivita

Duplicita rolí a úkolů není při spolupráci s několika dodavateli ojedinělá. V praxi to často znamená stres, množství e-mailů navíc, a samozřejmě také vyšší náklady. Tomu se výběrem spolehlivé firmy, která pokryje celou oblast facility managementu, snadno vyhnete.

Jednotný standard

Možná to znáte. Bezpečnostní firma šlape na jedničku, ale úklid byste si představovali pečlivější a o údržbě zeleně se téměř nedá mluvit. Spoluprací s jednou – pečlivě vybranou – firmou si zajistíte jednotný standard služeb. Bude totiž dobře seznámena s vašimi potřebami napříč jednotlivými aspekty facility managementu, a díky tomu bude dodávat konzistentní výsledky.

Začínáte si říkat, že by vaší firmě snížení počtu dodavatelů mohlo jedině prospět? Pak je nejdůležitější vybrat si toho správného partnera. V AZ facility se staráme o management budov už více než 20 let a za tu dobu jsme naše služby vyladili tak, že sedí i těm nejnáročnějším klientům. Vezmeme si na starost všechny oblasti facility managementu od úklidu, bezpečnostního servisu a množství dalších podpůrných služeb. Kontaktujte nás a sestavíme nabídku na míru vaší společnosti.

Share

Další články

10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé
15. května 2025

Profesionální úklid reprezentativních prostor, recepcí a zasedacích místností


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu