• Bezplatná linka
  • 800 102 200
logo_neglogo_neglogo_neglogo_neg
  • Helpdesk
  • 800 102 200
  • Služby
    • Úklidové služby
    • Bezpečnostní služby
    • Technická správa budov
    • Podpůrné služby
  • O nás
  • Reference
  • Kariéra
    • Volná místa
  • Blog
  • Kontakt
  • Intranet
✕
Kolaudační úklid: Velké finále každé stavby
9. srpna 2024
Hygiena, bezpečnost a ekologie: Klíčové body hygienického plánu
12. září 2024

Odhalte slepé místo ve firmě pomocí bezpečnostního auditu

Cílem bezpečnostního auditu je posoudit, zda jsou procesy ve vaší organizaci nastavené v souladu s průmyslovými normami, předpisy a obvyklými praktikami. Na rozdíl od běžných inspekcí, které se zaměřují na okamžité dodržování předpisů, se bezpečnostní audit hlouběji zabývá celkovými bezpečnostními postupy, spolehlivostí a efektivitou organizace. Během auditu se pečlivě zkoumá pracovní prostředí, vybavení a provozní procesy. Právě důkladné hodnocení pomáhá identifikovat potenciální rizika, která nemusí být při běžném provozu zřejmá. Odhalením těchto skrytých nebezpečí mohou auditoři navrhnout nová řešení a vylepšení, která zkvalitní bezpečnostní protokoly, což v konečném důsledku ochrání zaměstnance a podpoří bezpečnější pracoviště.

Typy bezpečnostních auditů

Jako firma si můžete vybrat z několika typů bezpečnostních auditů, z nichž každý je určen k plnění konkrétního účelu a zabývá se různými aspekty řízení bezpečnosti. Audit souladu s právními požadavky se provádí s cílem zajistit, aby společnost dodržovala právní a regulační požadavky stanovené vládními nařízeními a průmyslovými normami. Tyto audity mají zásadní význam pro vyhnutí se právním postihům a zachování funkčního provozu.

Audity systému řízení se naproti tomu zaměřují na hodnocení účinnosti systému řízení bezpečnosti organizace. Posuzují, zda jsou zavedeny vhodné zásady, postupy a kontrolní mechanismy pro účinné řízení bezpečnostních rizik. Audity systému řízení identifikují nedostatky a oblasti, které je třeba vyřešit, a tím pomáhají zlepšit celkový bezpečnostní rámec společnosti.

Jak vybrat partnera pro audit

Výběr společnosti pro bezpečností audit není radno podcenit. Začněte tím, že zhodnotíte zkušenosti a odbornost poskytovatele. Je zásadní vybrat firmu, která má prokazatelné zkušenosti ve vašem konkrétním odvětví a zaměstnává auditory, kteří se dobře orientují v předpisech a osvědčených postupech specifických pro vaše odvětví. Kromě toho zvažte, zda má zkušenosti s podniky, které odpovídají vaší velikosti a složitosti. 

Pokud jste naopak menší firma, můžete zvážit nábor interního zaměstnance. Zde ovšem vzniká riziko provozní slepoty. Profesionální externí partner stav vašeho provozu vidí objektivně a upozorní vás na problémy, které interní pracovník může snadno přehlédnout. Ve výběru vám pomůžou také recenze. Nenašli jste žádné on-line? Oslovte vámi vybranou firmu a vyžádejte si reference od minulých klientů. 

V AZ facility provádíme komplexní bezpečnostní audit, abychom vyhodnotili hrozby a potenciální havarijní situace a včas jim předešli. Na základě našeho systému hodnocení posuzujeme aktuální stav bezpečnostních opatření včetně fyzické ostrahy, technických systémů a procesních záruk. Výsledkem auditu je podrobný report ochrany a ostrahy přizpůsobený konkrétním potřebám klienta. Audit zahrnuje zhodnocení fyzické ostrahy, technických a mechanických prostředků, elektronických zabezpečovacích systémů (EZS), kamerových systémů (CCTV), vstupních systémů a bezpečnostních standardů. 

 

Share

Další články

10. června 2025

Úklid a bezpečnost pod jednou střechou: Proč se vyplatí spojit úklidové a facility služby


Přečíst celé
30. května 2025

Jak na ochranu citlivých informací ve facility managementu


Přečíst celé
15. května 2025

Profesionální úklid reprezentativních prostor, recepcí a zasedacích místností


Přečíst celé

Potřebujete poradit?

Telefon
+420 482 777 337

Mobil
+420 734 756 551

E-mail
info@azfacility.cz

AZfacility s.r.o.
Hodkovická 694
463 12 Liberec XXIII - Doubí
IČO: 03759253
DIČ: CZ03759253

INFORMACE

  • O nás
  • Reference
  • Volná místa
  • Kontakty

SLUŽBY

  • Úklidové služby
  • Bezpečnostní služby
  • Správa budov
  • Podpůrné služby

Vstup do intranetu

Bezplatná linka

800 102 200

© 2025 AZfacility s.r.o.
    • Bezplatná linka
    • 800 102 200
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistické
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketingové
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Správa služeb Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}
    Recepční služby, back-office služby

    Recepční služby, back-office služby

    Naše společnost vám zajistí komplexní recepční služby.
    • Evidence příchodů a odchodů návštěv
    • Obsluha telefonní ústředny
    • Ohlašování návštěv
    • Drobné administrativní práce
    • Práce na PC
    • Řízení klíčového režimu a vstupních karet
    • Evidence a výdej ke služebním vozidlům
    • Poštovní služby
    • Dle požadavků znalost světového jazyka a další…
    Samozřejmostí je vstřícný projev pracovníků, profesionální vystupování, dresscode.

    Mám zájem o tuto službu