Nabídka volných míst

HR Business Partner

Liberec Plný úvazek
Nabídka volných míst

Buďte naší součástí!

Jsme česká stabilní společnost s dlouholetou historií. Pracujeme s pozitivním nasazením a naším cílem je nejen poskytování kvalitních služeb v oblasti úklidu, bezpečnostní služeb a facility managementu. Také rozvoj vlastních členů a péče o firemní kulturu jsou pro nás důležité. Vážíme si svých klientů, ale i svých zaměstnanců. 

Pojďte k nám pracovat

Nechcete být jen kolečkem v soukolí nadnárodní firmy a chcete prostor pro realizaci vlastních nápadů v úspěšné rostoucí české firmě působící v perspektivním oboru? Máte zkušenosti z HR?

Pak hledáme právě Vás!

Hledáme kolegu/kolegyni na nově vytvářenou pozici HR Business Partner.

Co v AZfacility od HR Business partnera očekáváme?

  • Zajištění komplexní HR agendy (PLS, inzerce, nábor, (před)nástupní agenda, školení, pracovně-právní záležitosti...)
  • Zajištění kandidátů pro všechny obsazované pozice (především inzerce a komunikace s nabírajícími manažery ...)
  • Bezchybnou administraci pracovně právní dokumentace (pracovní smlouvy, změnovky, dohody…)
  • Podporu poboček při výběru zaměstnanců (především školení Site-manažerů …), zajištění celého procesu výběru THP pracovníků
  • Poradenství a podporu VŠECH spolupracovníků v oblasti HR
  • Pravidelný i ad hoc HR reporting (nábor, fluktuace…)
  • Zefektivnění využívání IS Helios

Jaký je ideální profil našeho HR BP?

  • Má zkušenosti z obdobné pozice, další zkušenosti s náborem OPS jsou výhodou
  • Je komunikativně zdatný/á, dovede lidi přesvědčit a argumentovat
  • Je zodpovědný/á a samostatný/á, přichází s návrhy řešení
  • Organizačně schopný/á, efektivně řídící čas svůj i ostatních a dotahuje věci
  • Má tah na bránu
  • Je aktivní řidič/ka, který/á rád/a občas osobně navštíví i kolegy na pobočkách

Co nabízíme?

  • Velkou míru zodpovědnosti a samostatnosti (- jak zajistíte splnění KPI záleží především na Vás)
  • Reprezentativní pracovní prostory (od 09/2021 vlastní kancelář v novém sídle společnosti v Liberci)
  • Možnost zorganizovat si vlastní čas (možnost home-office)
  • Při pracovních výjezdech do regionů (cca 1*měsíc) možnost využít zázemí kanceláří v Praze, Brně, Hradci Králové nebo Ústí nad Labem
  • Adekvátní vybavení pro práci (notebook, mobil, auto k služebním účelům)

 

Zaujali jsme Vás? Chcete se dozvědět víc? Pošlete nám své CV!  Uzávěrka 1. kola výběrového řízení je 4. dubna a nástup možný ihned.

 

Jan Lazar

777 26 27 25

Máte zájem o tuto nabídku

Pošlete nám CV, ozveme se!

×